יום ראשון, 14 בספטמבר 2008

"כהן בבית הקברות" או "הזרזיר אצל העורב"

שיתוף הפעולה עם ש"ס נמשך גם החודש עת קיימנו סמינר ל- 50 בכירי ש"ס, בהם, חברי כנסת, ממלאי מקום ראשי ערים, חברי מועצות מקומיות, רבנים וראשי מועצות דתיות. בין הדוברים בכנס השתתפו יו"ר סיעת ש"ס ומזכ"ל התנועה חה"כ יעקב מרגי, חה"כ קולט אביטל, השר לענייני אסירים ברשות הפלסטינית, אשרף אל עג'רמי, עו"ד דוד גלס ומנכ"ל יוזמת ז'נבה גדי בלטיאנסקי. הסמינר כלל גם הרצאה וסיור לאורך תוואי גדר ההפרדה בירושלים בהדרכת אל"מ (מיל.) שאול אריאלי.
הקטע הזה לקוח מתוך אתר הסכם ז'נבה. מי שלא זוכר מדובר בקבוצה של שמאלנים הזויים המזלזלים בהנהגה הנבחרת בצד הישראלי ובצד הערבי, והחליטו שאם הם רק יחתמו על הסכם עם כמה ערבים לא חשובים אז ישרור השלום באזור. לאחר שהם קלטו שהעם בישראל מתייחס אליהם, כפי שהם, כאל הזויים, הם החליטו שאם רק העם בישראל יקרא את ההסכם הוא ישתכנע שהצדק איתם ואז תשרור השלום באזור. לאחר שהם הוציאו מליונים רבים על מנת להפיץ את דבר קיומם, עדיין רוב העם בישראל איננו יודע אפילו מה זה הסכם ז'נבה. הקבוצה הזאת, "הסכם ז'נבה" ממשיכים לפעול במימון גופים שונאי ישראל עתירי ממון גם שנים אחרי שהניסוי הקטן והמסוכן שלהם נכשל. זאת, על אף שהמצב המדיני והפוליטי בארץ השתנה לחלוטין מאז הימים שבהם נוסדה החבורה הזאת.
זה שיש קבוצות של תמהונים בכל חברה איננה דבר שיש להתפלא ממנו, אבל כשהפנו את תשומת ליבי לשיתוף פעולה של מפלגה שלא פעם קרצה למצביעי הימין משתפים פעולה עם הגוף המשונה הזה זה באמת נראה לי שנחצה כאן הגבול.
בכל מקרה אם אתם מעוניינים בעוד פרטים ובתמונות מהכנס הזה, תוכלו למצוא את מבוקשכם באתר של הסכם ז'נבה - כאן.

אין תגובות: