יום שבת, 3 במרץ 2012

הודעה מנהלית - שינויים בבלוג

כפי שאתם כנראה רואים החלטתי לערוך כמה שינויים בתבנית הבלוג, ואני מניח שגם בימים הקרובים עוד אשחק עם זה קצת.

השינוי הגדול ביותר נכפה עלי וזה המעבר לשיטת תגובות חדשה. אינני מצליח לקבל תמיכה טכנית מהאתר שסיפק לי את מנגנון התגובות בשנים האחרונות, ואני מפחד שהבעיה הנוכחית היא רק סנונית לבעיות נוספות שיתעוררו בהעדר תמיכה טכנית, ולכן החלטתי לעבור לתיבת התגובות של גוגל (שגם הבלוג יושב על התשתית שלהם).

אני מאד מעוניין שהתגובות שהתקבלו בשנים האחרונות לא ירדו לטמיון ואעשה כל מאמץ על מנת להעביר אותם (ולו את תוכנם) לתוך המנגנון החדש. אתם יכולים לראות דוגמא למעבר כזה - כאן. אם יש לכם המלצות והערות כיצד לשפר את המעבר - אני פתוח לשמוע.

כפי שאתם רואים ההעתקה של התגובות זה לא מיידי. עומדים בפני שתי ברירות:
א. לנסות לעשות את כל העבודה בעצמי - דבר זה ייקח לי הרבה מאד זמן וכיוון שבזמן האחרון כמות הזמן שיש לי לעסוק בבלוג הולך ומצטמק גם ככה, אין סיכוי שאוכל גם לעבוד על העברת התגובות הישנות וגם על העדכון של הבלוג.
ב. לחפש מתנדבים שמוכנים לקחת על עצמם לעשות את העבודה הזאת במקומי. באם יהיו מספיק מתנדבים (קשה לי כעת לנקוט במספר), אוכל לחלק את העובדה בין כולם ואני מניח שזה יסתיים די מהר.

אני בוחר לנסות את האופציה השניה. אם זה לא ילך אחזור לאופציה הראשונה.

אז אם אתם רוצים להביע את הערכתכם לבלוג הזה ולעבודתי בה, בבקשה התנדבו לשמר את היצירה שלכם - התגובות, ולהעביר אותם לפלטפורמה החדשה. אנא פנו אלי במייל.

עוד הערות והצעות בכל הקשור לנושא הזה יתקבלו בברכה במערכת התגובות החדשה בבלוג.

עדכון: עד עכשיו יש לי שני מתנדבים - אני צריך לפחות תשעה כדי שעומס העבודה לא יהיה גדול מדי. רצוי שיהיו שמונה עשרה. ההערכה שלי כעת היא שמדובר בעבודה של חצי שעה עד שעה (תלוי במספר המתנדבים) שצריכים להיעשות ביומיים הקרובים ועוד שעה עבודה שלי כדי לחלק את הכל בין המתנדבים ולכתוב הוראות. 
אין צורך בשום ידע טכני - רק קצת זמן פנוי ונכונות. 

5 תגובות:

Nadav H אמר/ה...

אם אני זוכר נכון עבדת עם postool,
הנה הודעת הסגירה שלהם:

אנו מצטערים להודיע כי האתר יסגור את שעריו ביום 08.03.2012. אתם מוזמנים לאסוף ולשמור את כל התגובות שהתקבלו במערכת במהלך 8 שנות פעילותו.

RavTzair אמר/ה...

וואלה! אפילו לא שמתי לב לזה - אז ממש לא נשאר לי הרבה זמן לאסוף ולשמור את התגובות.
אתה מכיר דרך לשמור אוטומטית את התגובות?

Admin אמר/ה...

לא מכובד שאעלה לכאן את תגובתי, אך זכור נא שהתראתי לך על כך מבעוד מועד (כמה שנים אחורה) וכבר הראתי לך אז שקיימת אפשרות תגובות מובנית של גוגל ושאותה אתה גם יכול לייצא אותן החוצה לגיבוי או העברה הלאה.
איזהו חכם? הרואה את הנולד.

אגב, המיקום הנכון לטור הצדדי בבלוג עברי הוא לשמאל.

בהצלחה!

RavTzair אמר/ה...

עשיתי לך אי פעם משהו רע, חוץ מזה שלא שמעתי לעצתך (מטעמים שנראו לי בזמנו נכונים). דברי המוסר שלך מסייעים לי כעת כמו חור בראש.

Nadav H אמר/ה...

א. בדקתי באתר ולא ראיתי אופציה לייצא את כל התגובות

ב. למען הסר ספק רציתי להבהיר שאני לא קשור למשתמש נוסף פה בשם ADMIN (ניתן להבדיל ביננו ע"י האיקון של הסבא שיש לו)