יום ראשון, 7 במרץ 2010

יצא לאור: הספר "בלבבי משכן אבנה"

לפני כשנה וחצי כתבתי ביקורת ספרים על הספר "והשב את העבודה" על עבודת הכהן הגדול ביום הכיפורים שכתב הרב משה אודס, רב היישוב צופים. בימים אלו ראה אור מהדורה שנייה של הספר "בלבבי משכן אבנה" מפרי עטו של הרב אודס. הספר, המכיל כ570 עמודים - גדול בהרבה מ"והשב את העבודה", עוסק ב"עיונים בקרבנות, בכהונה ובבתי המקדש" .

הספר מכיל כמאתיים עמודים העוסקים בעולם הקרבנות, דהיינו הקורבנות השונים, מנחות, טעמי הקרבנות וכד'. עוד כשבעים עמודים עוסקים בכהונה ובלוייה, ועוד כמאה וחמישים עמודים על המשכן ובתי המקדש.

לקראת סיום ספר שמות ותחילת ספר ויקרא, מובא לפניכם פרק מתוך הספר על "העולה והשלמים" הדן בהבדלים בין שני סוגי הקרבנות:

למי שנח יותר - הנה קישור לscribd.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

שם השולח: Benny (האתר שלי) תאריך: 07/03/10, 19:54:13קוראים יקרים,
בבקשה כתבו לי אם אתם מצליחים לראות את הscribd בתוך עמוד הבלוג.
משום מה אצלי במחשב זה לא עולה טוב, אני רוצה לדעת אם זו בעיה נקודתית אצלי או גם אצל אחרים.
תודה.

שם השולח: Baruch Alster תאריך: 07/03/10, 20:05:44גם אני לא הצלחתי.

שם השולח: Benny (האתר שלי) תאריך: 08/03/10, 07:17:52בעבודה אני מצליח לראות את הscribd. אולי זה שלפעמים אי אפשר לראות קשור לאינטרנט רימון?
אם עוד מישהו יכול להוסיף אם הם רואים או לא, נא ליידע.
תודה.

שם השולח: חגי תאריך: 08/03/10, 07:30:18בעבודה אני רואה את ה(איך שקוראים לו)

שם השולח: ירון אטיאס תאריך: 08/03/10, 09:17:19אני לא רואה ואין לי רימון

שם השולח: Benny (האתר שלי) תאריך: 08/03/10, 17:51:57החלטתי להשאיר את זה כך, מכיוון שגם מי שלא מצליח לראות את זה כאן, יכול ללחוץ על הקישור לאתר scribd ולראות את זה שם.
אם יש מישהו שגם לא מצליח לראות את שם, נא ליידע.

שם השולח: Benny (האתר שלי) תאריך: 09/03/10, 18:29:55או קיי, אז לאחר התבחבשות מסויימת, השארתי קישור לscribd ואת הembed העברתי לספק אחר.

אני מקווה שעכשיו כולם יוכלו לראות ולקרוא.

בבקשה כתבו לי אם יש עדיין אלו שהם בעיות.