יום ראשון, 14 במרץ 2010

הודעה מנהלית - תיבת התגובות

עדכון (יום שני בבוקר): אינטרנט רימון חזרו אלי ואמרו לי שהבעיה טופלה, וכעת לא אמורה להיות כל בעיה לראות ולהכנס לתיבת התגובות. אינני נמצא ליד רימון כעת ואוכל לבדוק את זה רק בערב. אם אתם גולשים כעת ברימון ויש לכם עדיין בעיה (אחרי שעשיתם ריפרש לחלון שלכם, כדי לוודא שהבעיה באמת קיימת) בבקשה תשלחו לי מייל.

מסתבר שהעלמות תיבת התגובות זה משהו שקשור לאינטרנט רימון. פניתי לרימון כדי שיתקנו את הבעיה - נראה כמה זמן ייקח להם עד שהעניין יטופל.

במידה ואתם גולשים ברימון ואתה רואים את הקישור לתיבת התגובות בבקשה תשאירו הודעה שאתם רואים ואתם גולשים ברימון.

במידה ואתם לא רואים את תיבת התגובות ואתם לא גולשים ברימון - בבקשה תשלחו לי מייל: ravtzair בג'ימייל.

אני מקווה שהעניין המיותר הזה יפתר כמה שיותר מהר.

בכל מקרה, אני אשמח לקבל את תגובותיכם. אלו שרואים את תיבת התגובות מוזמנים להגיב בתיבת התגובות (אך מתוך ידיעה שהרבה פחות קוראים יכולים לראות את תגובותיהם) ואלו שאינם יכולים להגיב בתיבת התגובות מוזמנים לשלוח לי את תגובותיהם ישירות למייל.

עדכון: פניתי לתמיכה הטכנית של אינטרנט רימון אך משום מה הם לא ראו צורך לחזור אלי עדיין. אני יודע שגם מספר קוראים פנו לרימון ואשמח אם קוראים נוספים יפנו כדי שהם יבינו שעליהם לתקן את העניין במהירות. מבחינתי זו ממש בושה וחרפה שחברת אינטרנט רימון ביצעה שינויים מבלי להודיע על כך ללקוחות, מבלי לשים הודעה באתר שלהם שהם מבצעים שידרוג או שינויים ומבלי להערך מראש לתת תמיכה טכנית לכל מי שנפגע מהשינויים.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

שם השולח: מישקה תאריך: 15/03/10, 11:10:11
רק לגבי הפיסקה האחרונה ("עדכון" וכו') - יש להניח שלא מדובר כאן באיזה שינוי מכוון שנעשה בידיעה שכבר לא יהיה אפשר לגשת לתגובות שבאתר זה, מתוך איזו החלטה או מדיניות חדשה. גם אתה ודאי יודע, שהרבה יותר סביר שהדבר קרה אגב שדרוג מערכתי אחר - ולכן כשהודעת להם, טיפלו בזה ותיקנו (הנה, הרי אני מגיב). יכול להיות ששירות הלקוחות שלהם צריך להיות טוב יותר (אינני יודע אישית).

שם השולח: Baruch Alster תאריך: 15/03/10, 18:02:08
אני ברימון עכשיו, והכל תקין.

שם השולח: Benny (האתר שלי) תאריך: 15/03/10, 18:27:29
מישקה,
בודאי שהם לא התכונו לחסום דווקא את הקישור הזה. אבל זה שהם מבצעים שידרוג במערכת שלהם מבלי להעלות על הדעת שהשידרוג יגרום לבעיות זה בושה.
אם הם עושים שידרוג אז שיוסיפו באותו שבוע עוד 50% עובדים בתמיכה הטכנית וישימו הודעה ברורה באתר שלהם שהם מבצעים שידרוג וייתכנו בעיות.

שם השולח: Benny (האתר שלי) תאריך: 15/03/10, 19:43:14
בהזדמנות (כנראה אחרי פסח) אכתוב קצת יותר בהרחבה על חויותי מרימון. עתה רק אספר שחוץ מהסיפור עם התגובות היום, בליתי זמן בטלפון עם נציגי השירות של רימון גם בעניין חסימת הדף הזה: http://www.nechama.org.il/pages/884.html
מסרו לי שזה יטופל ותוך עשרים דקות לא אמור להיות לי בעיות להכנס אליו. עבר מאז יותר משעה וזה עדיין חסום לי. ומדובר באתר שאין שום סיבה לחסום אותו כלל, אפילו פרסומות אין בו.

בנוסף, בכל פעם שהתקשרתי לשירות הלקוחות או לתמיכה הטכנית ביומיים האחרונים יש הודעה "עקב ריבוי הפניות ייתכן זמן המתנה ארוך מהרגיל", וזה לא שינה באיזה שעה ביום או בלילה התקשרתי ופעמים שנענתי מיד ופעמים שאפילו אחרי עשרים דקות לא נענתי.