יום שני, 3 במאי 2010

לקראת שבוע הספר העברי בבלוג "רב צעיר"

בעוד כחודש מתקיים ברחבי הארץ שבוע הספר העברי. במסגרת שבוע הספר, אני מעוניין לנסות משהו חדש כאן בבלוג, נראה אם יהיה שיתוף פעולה מצדכם - הקוראים. אני מעוניין להקדיש את שבוע הספר לרשימות על ספרים וביקורת ספרים.
אם קראתם בזמן האחרון ספר שמצאתם בו עניין, והוא עוסק בעניינים הקשורים לעולם התורה, אתם מוזמנים לכתוב רשימה קצרה (500-600 מילים) על הספר. הרשימות תתפרסמנה במהלך שבוע הספר.

אם אתם מתכוונים לכתוב, ואתם רוצים לוודא שאין כבר מישהו אחר שכותב על אותו הספר - אתם מוזמנים לשלוח לי מבעוד מועד שאתם מתכוונים לכתוב על ספר מסויים ואשמור לכם את זכות הראשונים.

גם קוראים שניסו בעבר את כוחם בכתיבה ולא עברו את המסננת המחמירה שלי, מוזמנים לנסות שוב הפעם. אני אשתדל להיות יותר רחמן הפעם ולא לפסול רשימות שיישלחו אלי (אם כי בודאי אתן הערות לשיפור לפני פרסום).

אין תגובות: