יום שלישי, 2 במרץ 2010

שיחות ספאם בטלפון

זה לא קשור כלל לנושאי הבלוג, אבל אני רואה צורך לפרסם את זה בכל זאת.

בשבועות האחרונים קיבלתי לטלפון הביתי כמויות הולכות וגדלות של שיחות ספאם. לאחר שאחד הילדים הקטנים שלי ענה לטלפון ושמע מהעבר השני ילדה קטנה מספרת בקול בוכה על כך שהוריה נהרגו ושהיא צריכה כסף, אמרתי לעצמי שצריך למצוא משהו לעשות כנגד זה. אמש, כשקיבלתי שיחת ספאם הקוראת לי להשתתף בשיעור לדוגמא מתחת מרכז הקבלה החלטתי שיותר אני לא מוכן לסבול את זה.

התקשרתי היום לבזק 199, החברה המספקת לי את הטלפון בבית, כדי להתלונן. הייתי מוכן להרים צעקות, אבל כל מה שהטלפנית מהעבר השני שאלה אותי היה: "אז אתה רוצה שאני אחסום אותך לפרסומות?", עניתי בחיוב, והיא אמרה לי "בסדר".

אני עכשיו מחכה לראות אם זה באמת יעבוד.

בכל מקרה, אם גם אתם מוטרדים משיחות הספאם - זה פשוט וקל לבקש חסימה.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

שם השולח: צביקה וינר תאריך: 06/03/10, 20:12:44


אצלנו בגליל אנו מוצפים בפרסומות בערבית אף פעם לא חשבתי שיש אופציה לחסום מטרד זה
תודה





שם השולח: ינון תאריך: 22/03/10, 20:57:34


וכעבור שלושה שבועות - החסימה עובדת ?





שם השולח: Benny (האתר שלי) תאריך: 23/03/10, 05:04:14


מאז היתה לנו רק שיחת ספאם אחת. אני מקווה שמדובר במישהו שקיבל את הנתונים לפני שביקשתי את החסימה. כך או כך זה הרבה פחות ממה שהיינו מקבלים לפני. נמשיך לעכוב ולראות.