יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

פייסבוק, טוויטר וחופש

לפני קצת יותר משבוע אשתי פתחה עבורי עמוד פייסבוק, כך שגם גולשי הפייסבוק יוכלו להיחשף התכנים המדהימים של הבלוג שלי. עמוד הפייסבוק ישמש עבורי, חוץ מפרסום קצת יותר רחב לבלוג, בעיקר לשיתוף לינקים למאמרים, כתבות, שיעורים והרצאות שלדעתי קוראי הבלוג ימצאו בהם עניין.
מכיוון שאני יודע שהרבה מקוראי הבלוג לא מחזיקים עמוד פייסבוק פעיל, פתחתי במקביל חשבון בטוויטר שחיברתי מצד אחד לעמוד הפייסבוק שלי ומצד שלי ע"י אפליקציה פשוטה לצידו השמאלי את הבלוג. כך שכל דבר שאני כותב בפייסבוק מועבר ישירות לטור השמאלי של הבלוג. באופן זה הקוראים הקבועים של הבלוג יוכלו לעקוב אחרי הלינקים השונים שאני משתף.

כפי שמן הסתם שמתם לב, בזמן האחרון מספר הטורים בשבוע קצת הלך וירד כתוצאה מסיבות שונות ובראשן הזמן הפנוי שלי שהלך והצטמק. אני מקווה שבעזרת עמוד הפייסבוק החדש והאפשרות לשתף בכל מיני לינקים מעניינים אוכל להשלים קצת את התוכן הרגיל של הבלוג. אני יודע שיש קוראים שעוקבים אחרי הבלוג בעזרת המייל השבועי ונכנסים רק לרשימות שהנושא שלהן מעניין אותם, וכך עלולים לפספס את הקישורים שאפרסם, אך הם יכולים תמיד להתחבר דרך טוויטר (לא תאמינו כמה שזה קל ופשוט) או פייסבוק, או להיכנס בכל זאת פעם בשבוע לבלוג ולראות אם משהו מעניין אותם.

אני מקווה שלאחר הסבר קצר זה אתם מבינים עתה את השינויים האחרונים.

ובלי קשר לנאמר לעיל אני יוצא לחופשת קיץ של כמה שבועות להתרענן, לנוח ולשאוב כוחות לקראת שנה חדשה. אני מניח שגם במהלך החופש מדי פעם אפרסם קישורים בעזרת המערכת שתוארה לעיל.

עד שאשוב אתם מוזמנים לנצל את מערכת התגובות ולספר לי ממה אתם נהנים בבלוג, ממה אתם לא נהנים, איזה שינויים הייתם רוצים וכד'. אל תתביישו.

נתראה בעוד כשבועיים.

תגובה 1:

יוני אמר/ה...

שם השולח: רק מנסה לעזור תאריך: 12/08/11, 14:03:33שכחת לכתוב שכדי לעקוב אחרי מה שאתה כותב בפייסבוק דרך פייסבוק, צריך או להיכנס לעמוד שלך כל הזמן, או פשוט לעשות לייק ואז הפוסטים שלך מופיעים בזמן אמת בעמוד של מי שעשה לייק.

שם השולח: נתנאל תאריך: 14/08/11, 14:52:01חופשה נעימה, מקורא שעוקב אחריך דווקא דרך ה־RSS...

שם השולח: Benny (האתר שלי) תאריך: 28/08/11, 04:19:46אכן, שכחתי מאנשי הRSS. גם בכם פוגע העניין הזה של הקישורים דרך טוויטר - אינכם יכולים לראות זאת בRSS, עד כמה שאני יודע.
אני ממליץ להתחבר לטוויטר לצורך זה.