יום שבת, 29 באוגוסט 2009

הודעה מנהלית - שינוי מערכת תגובות, סיכום

תודה לכל מי שהגיב על ההודעה המנהלית הקודמת, הדברים עזרו לי מאד.

להלן החסרונות שאני רואה במערכת החדשה:
1. אי אפשר לשים קישורים פעילים - זה מבחינתי החסרון הגדול ביותר. מערכת postool עשתה זאת כדי להמעיט בספאם, לדבריהם. אני מקווה שזה לא ימנע מאנשים מלשים קישורים, ואנחנו - קוראי התגובות - פשוט נצטרך לעשות העתק-הדבק.
2. איבוד התגובות הישנות - אני מקווה בשבועות הקרובים לשים קישורים (שהם לא יהיו ממש קישורים, ראה 1.) לתגובות הישנות. אני לא מבטיח, אבל אני מקווה.
3. בעיית אינטרנט רימון - מעל לרמת אבטחה מסויימת רימון חוסמים גם את המערכת החדשה. אני מקווה שמישהו ברימון יתעורר ויפתור את הבעיה הזאת.
4. אין תצוגה מקדימה של התגובה - לא סוף העולם.
5. התגובות הינם בחלון נפרד - האמת, שלא ידעתי שזה מפריע לאנשים עד שכתבו את זה. אני חושב, אך לא בטוח, שזה עניין שניתן לפתור. אני אתייעץ בחבריי הבקיאים ממני בhtml, ונראה אם אפשר לפתור את זה. אם אחד הקוראים בקיא בעניינים אלו ומוכן לעזור, נא לשלוח לי מייל.
6. לא ניתן לשים לינק לתגובה מסויימת - גם זה לא סוף העולם, לדעתי.
7. אי אפשר לקבל התראה במייל על תגובות לתגובות - גם זה לא סוף העולם, לדעתי.

אחרי כל זה, אני עדיין חושב שהמערכת החדשה עדיפה על הישנה. מהצד שלי המערכת של גוגל לא נוחה לשימוש, ולכן לא עברתי אליה. בימים הקרובים אני אמשיך לודא שאין מערכת יותר טובה, אך נכון לכרגע נראה שנשארים עם זאת.

אני מקווה שזו הבחירה הנכונה, ומאחל לכולם תגובות נעימות.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

איך ניתן להוריד את מערכת התגובות שלהם???