יום שבת, 24 בנובמבר 2012

כנסים ועוד

כמה הודעות מעניינות שהגיעו אלי לאחרונה:
- בשבוע הבא, ימים ראשון ושני, יתקיימו התועדויות "תורת חב"ד לבני הישיבות" בבנייני האומה בירושלים. כאן תוכלו למצוא דברים שכתבתי על ההתועדות של שנה שעברה. השנה מתוכננים שתי התועדויות, אחד עם הגה"ח ר' יואל כהן, והשני עם הרב יצחק גינזבורג. לראשונה, יהיה מקום גם לבנות/נשים, אבל רק בהתועדות של יום שני. ראו מודעה אודות ההתועדויות כאן.
- באותו עניין. בימי ההתועדויות יתקיים במקום יריד ספרי חסידות. ספרי חסידות מכל המינים, לא רק ספרי חב"ד. המחירים זולים מאד. ראו כאן לקטלוג.
- יצא קול קורא עבור כנס תורה ומדע המתקיים בכל שנה באזור פסח. השנה הכנס אמור להתקיים לאחר הפסח, בניגוד לשנים קודמות שבהם הוא התקיים ממש בערב פסח. אז אם אתם אנשי תורה ומדע ויש לכם מה להחכים את העולם בנושאים אלו - זה המקום בשבילכם.
שאלה לקוראים: אלו נושאים לדעתכם אמורים לעלות בכנס כזה? כמה נושאים כאלה אתם מצליחים לדלות מראשכם? האם אלו נושאים שיש בהם קונפליקט, או שמא נושאים בהם האחד תורם לשני?
- ידידי הרב "מענה לשון", שאף התחיל לאחרונה לשדר פינה שבועית בענייני לשון ברדיו, מקיים בזאת-חנוכה כנס של "תורה ולשון בצהרי היום". כאן תוכלו לראות המודעה בנושא.

אין תגובות: