יום רביעי, 21 בנובמבר 2012

כתב עת חדש יוצא לדרך: אסיף

לפני כשבועיים התפרסם במוסף שבת של מקור-ראשון כתבה על שלושה כתבי-עת ששבקו חיים. אחד מהם כתב העת של רבני צהר. בראיון עם העורך לשעבר של כתב העת, הרב עזריאל אריאל, הוא מתייחס להמשך הדפסתם של כתבי-עת (קישור):
אין תחליף לכבוד שיש לאות המודפסת במיוחד כאשר לא מדובר בעיתון שמחר עוטפים בו דגים. מדרך הטבע, בעתיד יהיו פחות כתבי עת. מאידך, אלה שיתקיימו בכל זאת יהיו איכותיים מאוד, באופן שיצדיק את ההחזקה שלהם, הן על ידי הקוראים והן על ידי המממנים. ייתכן גם שחלק מכתבי העת יבחרו לשנות את אופיים – מרבעון לשנתון, מחוברת בכריכה רכה לספר בכריכה מהודרת ־ כך שייווצר משהו אחר, אולי גם איכותי יותר. יהיה לזה מחיר באובדן האקטואליות, אבל זו דרכו של עולם – להשתנות, להתפתח, ובסופו של דבר גם ליצור משהו טוב יותר
 בימים האחרונים יצא פרסום לכתב עת חדש שעתיד להיולד, בשם אסיף:


את כתב העת יערוך בן דודו של הרב עזריאל אריאל, הרב שמואל אריאל ר"מ בישיבת עתניאל. כתב העת אמור לצאת לאור באלול הבא, וכעת מתכננים שהוא יהיה שנתון. אם הבנתי נכון הוא אמור להיות בסגנון של "תחומין", אך בניגוד אליו לא יתמקד בתחומי הלכה בלבד, אלא יעסוק גם בענייני תנ"ך גמרא ומחשבה.


תגובה 1:

אייל רזניקוביץ אמר/ה...

שלום רב, תודה רבה!
רק נזכיר ונוסיף שכתב העת יוצא על ידי איגוד ישיבות ההסדר, והוא מקווה להיות כתב עת משותף לישיבות ההסדר (שפתוח כמובן לכל הכותבים). נשמח לפרי עטכם!