יום שלישי, 4 בינואר 2011

הודעה מנהלית

בשבועות האחרונים התקבלו אצלי מספר תלונות על תגובות שנמחקו או נעלמו. בימים האחרונים אף ראיתי את התגובות (של צביקה ושל רב-זקן) נעלמות מול עיני. אני מתייחס לבעיה הזאת ברצינות רבה. אני מבין שאנשים השקיעו מזמנם לשתף את כולנו במחשבותיהם ולא ייתכן שהדברים ייעלמו כלא היו.
פניתי לתמיכה הטכנית של המערכת בה אני משתמש לתגובות ועד כה לא נענתי בצורה רצינית. פניתי אליהם שוב היום עם דרישה לבדיקה רצינית של המצב.
מהתלונות שהגיעו אלי גליתי שלרוב מדובר על תגובות ארוכות מהממוצע. לכן, מהצד שלי הגבלתי את מספר התוים של התגובות למספר נמוך ממה שהיה עד כה, בתקווה שזה אולי יפתור חלק מהבעיה (אני לא אעיר לאנשים שמשרשרים תגובות).
בשבועות הקרובים אני מבקש מכל מי שיש לו בעיה עם השארת תגובות שישאיר תגובה (או שישלח לי למייל) עם פירוט הבעיה שהוא נתקל בה. לדוגמא: "נמחק לי הודעה בן כ100 תוים לפוסט זה שכתבתי היום בשעה 15:00".
אני מקווה שביחד עם התמיכה הטכנית של המערכת ועם שיתוף הפעולה מצדכם נצליח להתגבר על הבעיה (אם לא, כנראה שאאלץ שוב לנדוד ולחפש אחר מערכת אחרת, דבר שאני מאד לא רוצה לעשות מכיוון שאין לי דרך להעביר תגובות ישנות למערכת חדשה).

אין תגובות: