יום שבת, 3 במאי 2008

הודעה מנהלתית

שלום לכל הקוראים,

הערב עשיתי מספר שינויים בבלוג, שינויים שאמורים להיות שקופים. במסגרת שינויים אלו הייתי חייב למחוק את התגובות שחלקכם רשמתם לרשימות שונות בבלוג. ניסיתי להעתיק לפחות את חלקם מחדש. אם מישהו לא מוצא תגובה שהוא השאיר, ולדעתו מדובר בתגובה חשובה - או שישאיר אותה מחדש או שיפנה אלי ואני אשתדל למצוא דרך להעלות אותה מחדש. אני מבקש סליחה אם מישהו נפגע מהשינוי הזה, אני מקווה שהוא לא יחזור על עצמו שוב.

מעניין לעניין באותו עניין, אני לומד המון מכל תגובה שמגיעה אלי, בין אם זה על ידי מערכת התגובות כאן באתר ובין אם זה ע"י פניות אישיות במייל וכד' - בבקשה המשיכו לתת פידבק גם אם נדמה לכם לפעמים שאני לא נענה להצעותיכם ודעותיכם.

למי שלא יודע איך משאירים תגובה כאן באתר, מתחת לכל רשימה בבלוג יש מקום שכתוב comments, לוחצים עליו, רושמים שם (רצוי מאד באנגלית - זה לא חייב להיות שם אמיתי, רצוי להוסיף גם אי-מייל כדי שאם יש בעיה אוכל לפנות אליכם, אני לא עושה שום שימוש בכתובות האימייל חוץ מזה) וכותבים תגובה בעברית או באנגלית.
לקוראי התגובות - אם אתם פותחים את חלון התגובות ולא מצליחים לקרוא, תעבירו את הקידוד של החלון לuni-code (לחיץ ימני בעכבר -> קידוד -> Unicode).

שבוע טוב לכולם.

אין תגובות: