יום חמישי, 24 במאי 2012

דברים המתחדשים בכל יום

מזה זמן רב לא פרסמתי רשימה של קישורים, משום שעברתי לעשות זאת דרך הפייסבוק, ומי שלא מחובר לפייסבוק יכול לראות אותם בצד הבלוג כציוצים. השבוע היו מספר קישורים שמאד נהנתי מהם ולכן אני מרכז אותם כאן יחד עם כמה דברים חדשים יותר. [זה אגב הזדמנות עבורכם להעלות אי אלו הערות ותגובות על מנגנון הפייסבוק והציוצים, אני אשמח לשמוע.]

- מחפשים חומר קריאה לשבועות? - יש מעיינותיך חדש לכבוד חג השבועות.
- ברשותכם, בפעם הראשונה בבלוג הזה אני אמליץ על תוכנית טלויזיה - קטמנדו. קראתי את הביקורות וזה הצליח לעורר את סקרנותי שלקחתי את הזמן גם לצפות בתוכנית הפתיחה של העונה. נראה בינתיים מקסים וסמל ומופת לאיך שצריכה להראות טלויזיה.
- ערב מיוחד במינו נערך ברעננה - הרב ד"ר בני לאו מראיין של הרב ד"ר והרבנית ד"ר ליכטנשטיין בנושאי חינוך ומשפחה. הייתי אולי מעדיף שאלות קצת אחרות, ובכל זאת נהנתי מכל הערב.
- סימפוזיון בנושא מסורבות גט עם הרב חיים נבון, הרב אברהם שרמן, פרופ' רחל אליאור ועו"ד בתיה כהנא-דרור - האזנתי לשלושה חלקים מתוך ששה (אתן לכם לנחש איזה), לא התחדש לי הרבה ובכל זאת היה נחמד - החלק הראשון כאן. בעניין קרוב - ראיון פרישה מבית הדין עם הרב שרמן.
- למי שלא צפה עדיין בכינוס האחדות של רבני הציונות הדתית - ראו כאן.
- צילום האסיפה הגדולה נגד האינטרנט שהתקיימה השבוע ביום ירושלים בארה"ב עלה לרשת (כמה אירוני). קצת הומור יהודי (באנגלית) על האסיפה - ראו כאן.
- והודעה לציבור הקוראות: נשמ"ת מציע קורסי רענון בהלכות טהרת המשפחה - למעוניינות אפשר להרשם באתר הזה וינסו לגבש לכן קורס בקרבת מקום. 

2 תגובות:

עזי אמר/ה...

הערב עם הרב והרבנית ליכטנשטיןן ניתן לצפיה כאן: http://www.youtube.com/playlist?list=PLE4BCE09E4F309D8A&feature=edit_ok

שלמה אמר/ה...

לא להאמין איזה מוזר זה לשמוע את הקריין באצטדיון בארה"ב כשאתה יושב מול הרב רונן נויבירט ובטוח שזה הוא מדבר על עשרות אלפים. זה הזוי..... (פתחתי בטעות את שני הסרטונים יחד)