יום חמישי, 24 במרץ 2011

דברים המתחדשים בכל יום

שני דברים המונחים על שולחני:
- אחוות בלוגרים: הבלוגר תומר פרסיקו, המחזיק שני בלוגים העוסקים במה שהוא מגדיר "רוחניות", מתעסק מדי פעם גם בכל מיני כתות. לא מזמן הוא כתב מספר רשימות כנגד אדם בשם שי טובלי המנהל קומונה, שלדבריו של פרסיקו יש בו הרבה סממנים של כת, והציג עדויות מחרידות מהדברים המתרחשים באותו "קומונה". אותו שי טובלי, אגב, מאמין שהוא הגיע לגאול את האנושות מאיזה כוכב לכת מוזר.
בכל מקרה, שי טובלי עכשיו תובע את פרסיקו תביעת דיבה. מכיוון שהדברים שפורסמו בבלוג הם ממש מחרידים, אני יכול רק לחזק את ידיו של תומר פרסיקו ולאחל לו שלא יצליחו להשתיק אותו.

- ישיבת ההסדר בנתיבות, שהעלתה לרשת לא מזמן את הספר דרך המלך, אינה טומנת ידה בצלחת ומעלה עתה לרשת "כתב-עת" לעניני אגדה ומדרש. כתבתי כתב-עת בגרשיים, כי לא מדובר כעת עדיין בכתב-עת אמיתי, אלא יותר בקובץ של הרצאות שנאמרו ביום עיון בישיבה. כך לדוגמא הקובץ הנוכחי עוסק באגדות במסכת קידושין, אך הם לא מפרסמים (לפחות לא שראיתי) במה יעסוק הקובץ הבא ואם ומתי הוא יצא לאור. כך שלעת עתה לא מדובר בכתב עת שכל כותב מוכשר יכול לתרום לו מפרי-עתו. עם זאת, מכיוון שמדובר בגליון הראשון אני מוכן לתת להם את הזמן הדרוש כדי לגדול ולהשתבח. אני לא הספקתי עדיין לעבור על הגליון כמו שצריך, ואני מקווה להגיע לזה בימים הקרובים. בינתיים אפשר להוריד את הגליון הראשון "אסופות א'" כאן.

אין תגובות: