tag:blogger.com,1999:blog-1689308578130466214.post681911880478043722..comments2024-01-23T11:44:07.598+02:00Comments on רב צעיר Rav Tzair: עוד סיפורים מ"מקראי קודש - הלכות סוכות"RavTzairhttp://www.blogger.com/profile/14572067561982046375noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1689308578130466214.post-75156879218188878812012-03-14T01:22:32.531+02:002012-03-14T01:22:32.531+02:00למיטב ידיעתי הגר"מ אליהו זצ"ל אחז שדברי ...למיטב ידיעתי הגר"מ אליהו זצ"ל אחז שדברי הזוהר "וי למאן דאחז בדיקנא" מתייחסים ל"דיקנא קדישא", והאוסר לסדר זקנו -נכשל בהגשמה רח"ל.<br /><br />עצם עניין ההסתכלות בראי הותר בזמנינו ע"י הגרע"י ובנו בילקוט יוסף, ושם הוסיף שאין בזה אפילו מידת חסידות. (יצויין, שבספר אורחות רבנו כתוב שהסטייפלר זצ"ל היה נמנע מלהסתכל במראה, אך צ"ע אם זה מן הדין או ממידת חסידות).Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1689308578130466214.post-78447379342699868032012-03-05T10:07:05.648+02:002012-03-05T10:07:05.648+02:00שם השולח: חגי תאריך: 10/10/10, 05:45:10הרב עמרם אב...שם השולח: חגי תאריך: 10/10/10, 05:45:10הרב עמרם אבורביע בספרו נתיבי עם מציין שמנהג א"י לומר "מה נאמר" אחרי הוידוי:<br />http://www.hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?sits=1&req=20727&st=%u05DE%u05D4%20%u05E0%u05D0%u05DE%u05E8<br /><br />ואז יוצא שזה לא כ"כ מהפכני כי הרב אליהו בסה"כ לא רצה לשנות מנהג קדום.Anonymousnoreply@blogger.com